mandag 10. juli 2017

Ei natt i juli

Klokken er 0235, og jeg er lys våken. Sov bort kvelden som gikk, så er vel ikke så rart at jeg ikke sover nå. Har laget meg en kopp kaffe med kapselkaffemaskinen min. Jeg bruker melk i kaffen. Må ha det. Ellers så var det en kar med en kantklipper og freset over plenen min, og scooteren min ble full av gress. Ikke så veldig morsomt. Jeg børstet gress av scooteren før jeg dro til butikken, men kan ikke ha fått med meg alt for det lukta stekt gress når jeg kom frem. Hehehe! Får ta en brukt tannbørste i morgen og koste av eksosanlegget. Akkurat nå ligger jeg sidelengs i sofa med min iPhone. Hører at naboen over meg er oppe og går. Moderen er i Harstad for noen dager hos min søster. De hadde hatt vannkrig dagen som gikk, altså mamma og ungene (Vetle og Nicklas). I dag er det tirsdag, eller i alle fall natt til tirsdag. Mon tro hva man skal finne på i dag? Kanskje jeg skulle bestille noe fra internett. En surface laptop f.eks? Det hadde vært noe! Jeg liker disse surface- maskinene til microsoft, selv om de er ganske så dyre. Koster vel ca 15.000,- kroner. Men min macbook air fra 2014 duger enda :-) Angrer ikke på at jeg kjøpte den. Når jeg nå er inne på elektronikk så tenker jeg på min iPhone 7. Håper at jeg ikke kjøper ny iPhone i år! Det burde jo være mulig å ha en telefon mer enn et år liksom, men så spørs det hvor mye bedre en ny iPhone blir :-p Burde jo være fornøyd med den jeg har ettersom den er veldig rask og har stor lagringskapasitet. Jaja, disse elektronikkdingsene får vi visst aldri nok av :-D


- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar